close
嘻嘻....

鴨作人今次想同我哋出明信片,

我哋好開心呀!!




第一輯會以小鴨腳遊記做題才,

介紹香港的景點。

比住幾張大家睇吓先


.......................................................................................................


.......................................................................................................


.......................................................................................................


.......................................................................................................

鴨作人的話:

好多朋友問我,

成日自資出小鴨產品,

是否要拿去賣?!

哈哈....

我想...如果賣得出的話我也不會介意。



每個創作人都希望把自己的作品與人分享吧?!

在可以負擔的範圍內出產自家的產品,

可以滿足自己,

又可以和朋友分享,

我覺得值得。


arrow
arrow
    全站熱搜

    Jaycee Chow 發表在 痞客邦 留言(19) 人氣()