Jaycee Chow 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()


游水熱身操,大家一齊做!!

1、2、3、

去片....

Jaycee Chow 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()


Jaycee你睇緊乜新聞咁入神呀?

原來是有關英國威謙皇子禿頭的報導!?

........................

究竟Jaycee有乜辦法呢??

....

轉眼又到第二天的早上,


Joey睇清楚之後,又有點懷疑......

....

....
END

Jaycee Chow 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()


哈哈...

小朋友最鐘意卡通玩具,

會視
卡通人物為自己最好的朋友,

和他們說話、甚至把自己的生活融入
卡通中...

你又知唔知我哋幾隻鴨仔扮緊邊個卡通人物呢?!

繼續看下去吧!!



反斗奇鴨



正式上映









返斗奇兵第一集距今原來已有十七年!!

三集的奇兵系列伴著不少人成長,

大家會記得「巴斯光年,一飛沖天!」

巴斯叫索黑天王做「爸爸!」

三眼隻的「嘩!好大個爪呀!」

這篇是鴨主的小小回憶,

想起小時的玩伴!

每次玩玩吓就會閙交,

不過,過一陣又會玩在一起....

Jaycee Chow 發表在 痞客邦 留言(22) 人氣()

颱 風 「 韋 森 特 」 上 月 23 日 吹 襲 本 港 期 間 , 一 艘 停 舶 在 南 面 水 域 的 貨 輪 有 6 個 貨 櫃 墮 海 , 被 尋 獲 的 其 中 3 個 已 破 爛 , 漏 出 大 批 膠 粒 , 污 染 本 港 十 多 個 海 灘 。

環 保 觸 覺 表 示 , 墮 海 的 6 個 貨 櫃 裝 有 袋 裝 的 「 聚 丙 烯 」 膠 粒 共 重 150 噸 。 受 到 膠 粒 污 染 最 嚴 重 的 包 括 愉 景 灣 、 長 洲 、 坪 洲 、 南 丫 島 等 岸 邊 , 促 請 當 局 盡 快 清 理 。

海 事 處 與 食 環 署 已 分 別 在 海 上 及 沙 灘 清 理 該 批 膠 粒 。 


在這件事上政府明顯有心隱瞞!只想把事情輕描淡寫地帶過,難怪我們政府的支持度會直走下坡…
各位如果有興趣,可以聽聽我們政府高官的廢話:
http://hk.news.yahoo.com/video/topstory-19458512/title-30187189.html

Jaycee Chow 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()


嘻嘻....我諗大家都係睇唔到.... :P



微型展大部份的展品都係以舊香港為主題。


Jaycee係個為食鬼!! :p


越行越肚餓添....


有冇鉤起大家的童年回憶呢??









展城館開放時間為周一、周三至周日,上午十時至下午六時,周二休館。

Jaycee Chow 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()


市集沒有影太多,因為主人掛住自己shopping !! :P


以下是蘋果的介紹,大家可以參考吓!!
http://hk.apple.nextmedia.com/supplement/travel/art/20091115/13420741

Jaycee Chow 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()


Your future depends on your dream,
so.... go to sleep.....NOW!  :)


Jaycee Chow 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()


公園內有個蝴蝶閣,不過老實講....冇乜蝴蝶喎....




元朗公園網址
http://www.lcsd.gov.hk/parks/ylp/b5/index.html

Jaycee Chow 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()

Happy Birthday for producer 

Jaycee Chow 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()